Notícies

Els nostres compromisos per millorar el servei

Els nostres compromisos per millorar el servei

Ens comprometem amb els clients mitjançant el llançament de la Carta de Compromisos, dissenyada pel benestar dels consumidors. A partir del dia 1 de gener de 2017, ens responsabilitzem de la realització d'una sèrie d'accions que us detallem a continuació i que milloraran el servei actual i beneficiaran als consumidors.

  • Compromís a fer la instal·lació del comptador en un màxim de 24 hores des de la formalització del contracte de subministrament, reduint d'aquesta manera el temps que el client romandrà desproveït.
  • Fomentem l'ús responsable de l'aigua mitjançant un nou sistema d'avís d'excés de consum, informant als usuaris de consums anòmals a través d'avisos dipositats a la bústia o mitjançant un missatge a la factura corresponent.
  • Ens comprometem a donar resposta a les reclamacions en un termini màxim de 10 dies.
  • Agilitzarem els tràmits com ara el canvi de titular del subministrament per a habitatges, actualització de domicili de correspondència, actualització de dades bancàries i emissió de duplicats de factures, de manera que s'executaran de forma immediata.
  • Un altre compromís és l'exactitud de la factura, garantint uns imports ajustats als consum exacte i rectificant en cas d'error atribuïble a Aigües de Sant Vicenç dels Horts.

L'incompliment de qualsevol d'aquests punts suposarà una compensació econòmica de 6€ al client, proporcionant així un servei més adequat a les necessitats dels consumidors. En cas de voler consultar més informació, en el següent enllaç trobaràs les clàusules generals i particulars.

Veure clàusules